Tuesday, January 4, 2011

L.a.t.i.h.a.N I.n.d.u.s.t.r.I

...salam...
haha...rs cam da lm x update bl0g ini kan....
bukan bz sebenanye...
tapi sbb bile time mlm je...
mata p0n nak l0lap je...
jadi sgguh ngant0k...
myb sbb x biase bgn pagi k0t.. =p (kant0i suda)...

act ari ni 2nd day practical....
eheeh....
ok a gak...
cume agak keseganan dan kebatuan sket....
yela aku kan si gadis pemalu (ahakzz)....
lagipon kat team tempat aku practical ni aku s0wang je 'bunga' (bunga ke?pasan.. =])...
heheh....upenye ramai ag yg mude dr aku....
tetibe terasa tua lax...huhu
mcm jeles p0n ade..
ye a...d0wang mude2 da keje..
aku ni x tau la pe jadi t ble abis sume...
insyallah tiap 0wang ade rezki die kan...
ade je rezki aku kat mana2 tu....
heheh....

0fficially ak br practical 2 ari....
jadi aku da start ik0t2 staff sini....
disebabkan aku x reti bw m0t0,s0 aku b0nceng abg2 di sana....
(s0wi le abg2 sekalian jika tidak berasa selese ye)
g r0nda2 skitar HKL....
baru aku tau byk t0l keje d0wang....
cian d0wang.... x pe cari rezki kan...
aku respek ngn br02 sini....d0wang tau je nak repair2 tu sume..
klu aku...man0 den reti..nak tuka kepala paip p0n x pernah seum0 idop..
lagi2 t0lkan flush cistern yg rusak itu....
pasang2 siling lagi...(berat tau siling tu even siling kap0)...
1 hari je k0mplen diterima bepl0h2....kn run dlm 15 ari....
pergh..bzzz......
aku tringin sebenanye nak cube repair tu sume..tapiii.....br02 tu cam x bg je....
nak mintak..segan...
(tula sp suw0 k0 ni kere sumbang..x reti bermesra2..padan ko!!)
huhu...kn maraaa....
bro2 p0n jgn a segan2 ngn sy...t sy makin segan....
klu ley sume sy nk p0l0 (cam tamak pulew!)...
x pe..br 2 ari ..ade agi 2 blan lebey2 t0k kasi tau sume..hehe

k la...s0k2 smbg agi eh..mata suda ngnt0k..huhu
till then..daaa

*kene besemangat t0k practical t0k hari yg ke3...yeah2!! AMAL buleh!

3 comments:

  1. chaiyok2. da lah ngah prac. elaun lmbt ag nk msk. ptptn pon lmbt.haru biru hdop aku weh

    ReplyDelete
  2. hello, we are from the 7th,
    we're having our opening big deals!!
    and we've found that you are eligible for 30% discount as a rewards for joining our contest.
    As for that you will get 30% off for any muffin package at The 7th.
    Valid till the end of January only!!
    Have a look and choose your muffins package and fill up the order form!

    Happy muffins all!

    With love,
    www.t7th.blogspot.com
    -The 7th-

    ReplyDelete
  3. amal : sori ada benda kat blog adik akak tu akak tak masukkan..hehe klik balik kat www.thephotochronix.blogspot.com

    ReplyDelete