Saturday, December 11, 2010

h.a.r.i.2 a.k.h.i.r d.i. p.a.r.e.t r.a.j.a

salam...
......isk2....
kunun2 nangeh tu..
padahal biaser jek......happy lagi tuh...
aku still di paret raja...
menunggu ketibaan r0mb0ngn kerabat razali ke paret raja mlm nanti....
untuk menjemput kembali puteri sul0ngnye yg cumel..hahaha..pasan gle...

sayu ke aku?emm.....n0pe
happy ke aku?emmm... 0p k0s
tah la.....
he3....

0leh tu...tuk membalancekan perasaan aku yg x stabil nih..
aku p0n pe ag..berJIMBA2 a ngn kengkawan syg ak...
berturut2 lax tu....perghhh....
x letih p0n..lg syi0k ade a....
pasni da ssh nak wat cam ni ag....
huhuhu

mls nak cite panjg2....aku listkan je tentatif pr0gram kami 0rang seperti di bawah :


BERJIMBA2 KE BEBERAPA DAERAH JOHOR DARUL TAKZIM

Guru pengiring : Ainaa & Ila
Bil peserta : 2 orang
Destinasi: Kluang-Parit Raja-Batu Pahat
Masa:Sesudah Subuh hingga terbitnya embun
Tarikh:Seperti yang dibincangkan

1.KLUANG

  • Kluang Mall dan Kluang Rail Coffee
Aktiviti :
Jalan-jalan sampai sakit kaki,cuci mata,buang duit,makan dan minum



2. PARIT RAJA

  • Library 
Aktiviti :
Jumpa lecturer dan pulang buku yang dah expired kat library



3. BATU PAHAT

  • MekD,Square One dan OldTown White Coffee
Aktiviti :
Sarapan-sarapan,kar0k-kar0k,C0ol bl0g-c0ol bl0g dan supper-supper.



Nota : Aktiviti di Square One tidak dapat dipublishkan kerana sebab-sebab tertentu... (tetttttttt !!)



Kesimpulannya aktiviti yang berfaedah ini boleh dilakukan lagi pada masa akan datang.Ia sedikit sebanyak memberi banyak pengetahuan dan info.Ia juga dapat meluaskan pemikiran anak muda untuk berfikir dengan kreatif dan kritis.Disy0rkan untuk ibu-ibu mengandung dan seangkatan dengannya.


Saya yang menurut perintah,

    .......AMAL......

:p

No comments:

Post a Comment