Sunday, December 26, 2010

F.u.l.l D.a.y

salam...
sungguh letih aku pada tarikh 25 dis 2010 nih...
bkn sbb aku gi celeb kismes....
tapi sbb aku g majlis tunang kawan baik aku...

nama si gades adalah cik biah....
umah die kat felda raja alias 1 kat serting (ja0h wo0,sampai sesat2 kamih)...
hantaran die ........ne ley gitau..syhhh.....
ikat 'stahun id0p' (mksudnye dlm temp0h seta0n tu ble2 je ley wat majlis nikah)....
cik biah sangat santek semalam....suke aku...
maki ramai member2 yg dahj0in da grup....
adekah kerana fakt0r um0 yg kini kian meningkat?..adalah??.....
*kawen lmbt kan t dpt bby lmbt*
heheeh...gatai aku..heheh....

aku g majlis tunang biah ngn membe baik aku....
windu pada mereke walau hanya beberapa minggu telah memisahkan kami....
tapi mlm b4 kismes eve tu aku td0 umah bakal family metua aku..ahakzz...
s0k pg aku gerak ke semban besama incik tunang....
incik tunang x ik0t p0n g sana..anta sajaaa.....huhu
k0l 12 gerak a dr smban.....
sampai umah cik biah tepat2 k0l 2...
lambat sbb sesattt....sest sampai ke pahang....
gile ja0h....
nasib baik naik kete h0nda pn ainaa....jadi x kesah a ssat ke ape tetap tibe ke destinasi dgn punctualnye...
hehehe.....
mcm biase a kan klu g majlis2 ni...
salam2..muah2...pastu snap2 le.....
nak p0st gamba tapi ade request dr tuan punye badan..
die x bg p0st mane2...hmmm...0keh....sy menurut perintah.. =]
 gerak balik ke tempat asal dlm k0l 4.30 ptg....
tu p0n ujan2.....mata p0n ngnt0k2 tapi aku thn sbb t cian pn ainaa x de teman...
sambil2 tu g0ssip2 le..p0mpuan kan..he3
sampai umah kakak incik tunang dlm k0l 6...
pastu nak lik dah  umah.....

ishh...l0m lik umah ag......
ngah d0k amik feel dlm kete tuh tb2 dpt mesej dr ibuku syg...
tanye aku kat mana.....
kata la 0tw......
upe2nye family akunak g mam2 mlm tuh...
aku p0n kata 0o0o0o.....
 x sanke incik tunang j0in...
ley dikatakan ni 1ST TIME a incik tunang berjimba2 ngn family aku....
rs happy sgt. =]=]=]=]=]=].....
g mam ramai2 kat danau k0ta....
mam sate,tauhu bakar,s0t0ng kangk0ng,fish n chip,chicken ch0p,nasi g0reng ladna......
air mil0 ais,mang0,fresh 0ren,teh 0 ais laici,k0pi panas,0lick ais...
pergh...full gile pew0t....
ALHAMDULILLAHHHH....
*thanx incik tunang*

heheh..abis mam g jalan2 kat upt0wn danau k0ta...
dapat la shawl selai,bj t0k abang selai......
mata suda kecik,kaki suda leng0h,pew0t suda full....
s0 gerak la pulang ke umah....
salam incik tunang sambil berkata "ati2 yg.jgn bw kete laju2.sampai umah gtau.syg awak!assalamualaik0m"...
bye2 incik tunang..isk3.....sedey plak...
naik atas.....bersihkan diri...main tenet jappp (sampai k0l 5 pg..hehe).....miss k0l incik tunang...
...............................zZzZzZzZzZzZzZZzz.................


HAPPY !!!


No comments:

Post a Comment