Friday, December 24, 2010

1 s.t. A.w.a.r.d ?

 ..... =] =] =] =] =] .....
ish pe cenyum2 ni amal...
awak sihat x????
heheheh...
x sangke sy...
sy br seta0n jag0ng di dunia bl0gging nih...
tapi kini sy suda dpt AWARD
sy sungguh x sangke....
(k0mbang2 l0bang id0ng sy)
1 ST AWARD ni sy terima dr CIK NAD
mekaseh byk2 awak....syg awak!!!!
 
~ INTRODUCING ~



.
1. Bagaimana anda dapat menjadikan blog anda sebagai medan dakwah?
emmm..ssh nak jawap soklan nih...nak diikotkan sbnanye blog yg ak wat ni hanya tentang
kehidupan aku sehari2..x la sehari2 p0n..adela skip 2 ke 3 ari...insyallah akan aku selitkan...aminn...
 
2. Sumbangan selama anda menjadi BLOGGER (diri sendiri,orang lain,Islam)?
t0k diri sendiri akan ku jadikan bl0g ni sbg catatan aku especially t0k generasi2 aku yg akan datang...mklumla alam maya ni kan x penah xpired cam kedit t0p up tep0n kan...slain tu aku nak a share2 kenangan ngn experienced aku..manelah tau ade yg b0leh dijadikan pengajaran..wat penaar duka ke..iyo dok...terasa kejahilan dr..isk3..insyallah akan aku selitkan pape inf0 berkaitan ngn keISLAMan serta keDAKWAHan ini..insyallah..t klu de pape yg silap 0r salah tu h0pefully k0rang ley bet0lkan aku eh... =]

3. Apa yang anda dapat selama menjadi BLOGGER?
slame aku jadi bl0gger nih??aku p0n br je bejinak2 sebenanye..tapi yg beshnye ak dpt byk pengajaran dr bl0gger2 nih.....kan bl0g2 ni sume ade macm2 jenis....s0 kite ley dapat kepelbagaian...ley dpt ilmu gak tau =]

4. Blog jenis yang macam mana (pada pandangan anda) yang anda suka stalk?
hahahah...klu aku a kan....aku ske stalk bl0g2 yg cite2 pasal life d0wang...s0n0k tau..mcm kite p0n ade sama time m0ment tu..hehe...pastu aku ske g bl0g yg cite2 pasal preparati0n 0wang nak kawen @ bride t0 be...mcm2 ilmu dan inf0 aku dpt..penting tuhh....
ngeh3... =]

5. Tag 5 kawan anda (plus jawab soalan soalan ini)
emm aku membe bl0g ni x ramai p0n....emm aku nak bg kat 

Ladynoe


(sy p0l0 bl0g awak t0k b2b sy..he3)

syamimi


(0h pesaing sy nih..he3)

emah


( syg kamo0)

ni je t0k stakat ni..x tau nak bg sp agii..huhu....


sebelum berlabuh......trimalah picture ini >>>


muke teruje dpt award...hehehehhhh...

No comments:

Post a Comment